پارس دیتا یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه هاستینگ دامنه و سرورهای اختصاصی است. ما با ارائه خدمات با کیفیت و پشتیبانی قوی به کسب و کارهای مختلف کمک میکنیم تا حضور آنلاین موفقی داشته باشند.
ویرایش اطلاعات شرکتمن تقریبا یک سال در این شرکت کار کردم. خب اول از همه یه شرکت خیلی کوچیک نهایت با 17 نفر ادم که بخاطر مشکلات زیادی که دارن کمتر هم دارن میشن خداروشکر.
اول از همه بنیان مدیریت اینجا دروغگویی و بعدش تهدید و بی احترامی هست. محیط کار تقریبا تماما همه خانم هستن و 2 نفر آقا یکی فنی و یکی تحصیلدار هست که ثابت هستن و مابقی هر چند ماه کل شرکت عوض میشن شرکتم بخاطر همین موضوع یه قراردادنوشته که باید 2 سال کارکنی و اگه بری باید تقریبا باید با 4 تا حقوق و تسویه خدافظی کنی ولی بازم همه میرن. محیط بسیار ناسالم و غیراخلاقی هست . در لابی شرکت بلند پیشنهاد رابطه جنسی و تماس بدنی و صحبت های جنسی بین خانم های شرکت و اقای تحصیلدار که اسمش "دش*** هست شنیده و دیده میشه و اگه شما خانم یا اقای سالمی باشی شمارو مورد تمسخر و با شما بد میشن. حقوق اینجا بسیار کم و یک ماه تاخیر داره و هیچ مزایایی نداره. هیچ سواد فنی قابل قبول و مدرنی هم موجود نیست همینطور از وضع سایتش مشخصه همه چیز از سال82 عوض نشده بخاطر همین همه کاربراش شاکی اند و میرن. شرکت هم فقط میخاد با لات بازی و ترسون ، کارمند رو نگه داره و نمیشه .
معمولا هرکی میره تهش یا شکایت می کنه یا حلال نمیکنه. مدیرهای فنی اینجا که کلا 1 نفره و اونم اصلا کارشناس ای تی نیست و با تجربه شده سرپرست یه ادم دیونه و روانی که خودشو شیطان پرستم میدونه خیلی هم افتخار میکنه یه ادم دورو هست که میخاد از شما حرف بکشه بعدش بره به مدیر خبر بده و کلا همیشه یا با کاربرا داره دعوا میکنه یا با کارشناسا. این شرکت اگه بدونن که میخایی بری 3 ماه حقوقت رو پایه میدن که اونم 2 تا اخر رو کلا نمیدن. تسویه نمیکنن حرفشونم اینه که اومدی یادگرفتی و یه جورایی باید برده ما باشی
شرکت کلا نیروی متخصص نداره چون پول نمیخاد بده از اگهی هاش هم معلومه که فقط نوشته بیایی یاد بگیری.
من خودم اصلا پیشنهاد نمیدم چون باید مجانی کار کنی. تهشم شکایته
مزایا: بیمه
معایب: نداشتن بیمه تکمیلی محیط غیر حرفهای حقوق ناکافی پایه حقوق کم عدم دریافت پاداش عدم پرداخت به موقع حقوق دریافت سفته برای قرارداد مشکلات مالی شرکت مدیریت ضعیف بد قول شرکت کوچک
پیوند یکتای این تجربهی کاریمن چند وقت توی این شرکت کار کردم اول از همه وقت خروج چند حقوق و مرخصی و همه مزایات رو میخورن و هیچ پولی بهت نمیدن بخاطر همین موضوع موقع رفتن باید ۳ ماه زودتر به شرکت بگی که حسابی پولتو بخوره .شرکت درحال ورشکسته شدن هست و همین طور کوچیکتر داره میشه طوری که تیم فنی از ۲ نفر تشکیل شده جالبه. فساد جنسی توی این شرکت فراون هست شرکت ۲ نفر اقا داره و مابقی خانم هستند اما فوق العاده فساد جنسی وجود داره طوری که آقای تحصیلدار شرکت رو با فساد خونه اشتباه گرفته حقوق یکماه کامل بیشتر تاخیر داره کلا پیشنهاد نمیشه مخصوصا اگه خانم متاهل باشی التبه اگه خانم سالم باشی جایگاهی نداری